.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هیات وزنه برداری ساری ، 6 ماه و سه رییس
اگر نگاهی به هيات وزنه‌برداري در ساري بيندازيم كه طي شش ماه گذشته سه رئيس هيات آن عوض شده است و حدود چهار ماه است كه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ساري بارها با درب بسته باشگاه خود مواجه شده اند...
هیات وزنه برداری ساری ، 6 ماه و سه رییس

هيات وزنه‌برداري استان مازندران طي جوابيه ایی در پاسخ به خبر خبرگزاري ايلنا عنوان کرده كه اختلافات در هيات وزنه‌برداري مازندران خبري سراسر كذب و زايیده ذهني مسموم بوده است و در اين ماه عزيز ما را دعوت به استغفار از گناه نموده است.

به گزارش ایلنا ، بد نيست نگاهي كوتاه به عملكرد چند ماه اين هيات كه خود را هيات برتر وزنه‌برداري كشور مي‌داند بيندازيم كه امروز بهترين ادله برای این کار ، وجدان و درون هر فرد و سازمان است و اگر انتقاد از شخص خاصي انجام مي‌گيرد آن بدان معنا نيست كه يك مشت آدم‌هاي غیر ایرانی و اجنبی صحبت‌ از نقاط ضعف مي‌نمايند بلكه اين افراد كساني هستند كه سال‌ها در اين رشته استخوان خرد كرده‌اند و دستي در آتش دارند، پس بيائيد در همين ماه مبارك با خود خلوت كنيد.

در اين جوابيه از موفقيت‌هايي ذكر شده كه بر كسي پوشيده نيست ولي اگر اين دوستان توجه داشته باشند بدون ذكر نام افرادي كه سال‌ها زحمت كشيدند و قهرماناني همچون بهادر مولايي، بهداد سليمي، محمد صالحي، محمدرضا براري، محمد سيفي، محسن غزاليان و .... كه در حال حاضر قهرماني ايران، آسيا و جهان را عهده‌دار مي‌باشند را ساختند و همه افتخارات را به نام خود نوشتند.

بايد به اين عزيزان تذكر داد كه وزنه‌برداري به عنوان يك ورزش قدرتي و مقاومتي يك شبه راه قهرماني آن طي نمي‌شود و اگر در اين مدت كوتاه كه هيات وزنه‌برداري استان افتخار آن را از خود مي‌داند توانسته همه این قهرمانان و افتخارات را خودش بسازد کار خارق العاده ایی کرده ولی بدانیم که این تفکر، تفکری خودخواهانه و به دور از انصاف و كارشناسي است.

در قسمت ديگري از اين جوابيه آمده است كه اختلافات در هيات وزنه‌برداري كذب و به نيت آتش‌افروزي و تخريب شخصیت انجام شده است بد نيست نگاهی به هيات وزنه‌برداري در ساري بيندازيم كه طي شش ماه گذشته سه رئيس هيات آن عوض شده است و حدود چهار ماه است كه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ساري بارها با درب بسته باشگاه خود مواجه شده اند (در این زمینه اگر لازم باشد هم مداركي وجود دارد كه حكم‌هاي زده شده براي مربيان و روساي هيات ساري طي اين چند ماه و ورزشكاراني كه با درب‌هاي بسته مواجه شده‌اند گواه اين واقعيت است).

در هر حال می خواهیم بگوییم که اين خبرگزاري بنا به رسالت خود اگر اشاره کرده که نوجوانان و جوانان در آتش اختلافات هيات وزنه‌برداري مي‌سوزند از سر دلسوزی بوده و نه آتش افروزی.همچنین خارج از چارچوب رسانه‌اي خود هم عمل ننموده‌ است بلكه با گفتن واقعيات هشداري به مسئولين داده است زيرا استان مازندران با داشتن قهرمانان و پهلوانانب زرگ همواره به عنوان مادر ورزش ايران تلقي گرديده كه متاسفانه به دلیل آنکه در هيات وزنه‌برداري استان تصميمات فردي و خودسرانه گرفته مي‌شود امکان رشد و نمو همه استعدادها وجود ندارد.

اين هيات با سياه‌نمايي و بزرگ‌نمايي خود نبايد به دور از واقعيت به قضاوت بنشيند و اگر روحيه نقد‌پذيري ندارد پس بايد بپذيرد که مشکل از خود آنهاست .

در هر حال ما به عنوان نماینده یک رسانه در استان مازندران از فدراسیون وزنه برداری و آقای افشارزاده که از بزرگان ورزش هستند و به همه امور ورزش ایران احاطه دارند می خواهیم که پرونده وزنه برداری استان مکازندران و به خصوص هیات های وزنه‌برداري ساري، بابل، چالوس، بابلسر، نور را یک بازبینی نمایند و پای دل پیشکسوتان بنشینند تا واقعیات تلخ را خود ایشان از نزدیک لمس کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امید 23 شهريور 1388
ازشفاف سازی سایات شماوخبرگزاری ایلنا ممنونم ایکا ش گوش شنوایی پیدا شود
افشار 25 شهريور 1388
اخه چرا یه رشته ای که اینهمه مدال گرفته رو میخواین به زور وارد حاشیه کنید خبرنگارتون واقعا بی اطلاع وغرض ورزی داره
جمشیدی 25 شهريور 1388
قهرمانی یک شبه بدست نمیاد، ولی چرا این همه عناوین در دو سال گذشته نتوانستند به دست بیاورند. پس کمی انصاف داشته باشید و تمام خدماتی را که برای اولین بار در این دو سال صورت گرفته و هیئت مازندران مقام دوم کشور را در هیئت های برتر بدست آورده زیر سوال نبرید. آخر سایت شما مازندرانیست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.